5e98451174910

Наразі Україна повністю імпортує картопляне пюре як для реалізції через торгівельні мережі, так і для потреб переробної промисловості, яка використовує продукт для приготування чіпсів “радянського” зразка (пластинки), вареників із картоплею тощо.

Сумарний обсяг продажу картопляного пюре у роздрібних торговельних мережах у 2018 році становив 1 036 т загальної вартістю 185,9 млн грн. або $6,8 млн. Середня ціна сухого картопляного пюре в торговельній мережі – 180 грн /кг. В європейських країнах відпускна ціна картопляного пюре при продажах із підприємства у різні роки коливається в межах 1,4-2 €/кг.

У разі імплементації Україною НАТОвських стандартів внутрішня потреба зросте до 6 тис. т/рік.

Потужність виробничої лінії, яку можна буде терміново модернізувати і запустити, на ТОВ «Левона» становить 5 т/доба = 120 т/місяць. За 8 місяців безперебійної роботи підприємство зможе виготовити 960 т, чого не достатньо для задоволення внутрішньої потреби України, котра миттєво зросте в шість разів.

Зазвичай лінії з виробництва картопляного пюре встановлюють як другу чергу на підприємствах із виготовлення картоплі фрі для налагодження майже безвідходного виробництва. Але власники підприємств виявили готовність змінити проекти і запустити в першу чергу лінії з виробництва картопляного пюре/пластівців для задоволення потреб української армії.