ТОВ УАПК пропонує покупцям  товар найвищої якості.

Ми продаємо тільки якісний та сертифікований товар (Запчастини , Техніка ) від провідних світових виробників
і надаємо споживачеві повну  гарантію яку надає виробник*.

* Гарантія поширюється на виявлений заводський брак.

Гарантия

Стандартні гарантійні зобов’язання на техніку  діють протягом року , визначеного вимогами законодавства України (виробничий брак). Протягом 14 календарних днів підлягають заміні тільки запчастини, які не були в експлуатації .

 Споживач має право обміняти тільки запчастини , товарний вигляд яких збережений і які не були в експлуатації. Обов’язковою умовою є наявність Видаткової накладної  . У разі відсутності такої запчастини на складі, продавець має право повернути оплачену споживачу суму.

В обов’язковому порядку перевірте комплектування вашого замовлення перед тим, як забирати товар на складі або на складі транспортної компанії. (відповідність замовленого артикулу, кількість,  і т.д.).  Також перевіряйте наявність кріплення (гайки, болти ), якщо вони передбачені в комплекті запчастиною.

Всі скарги по невірному комплектуванню або будь-якої іншої невідповідності вашого замовлення приймаються  (отримання) товару від кур’єра або отримання на складі транспортної компанії. При цьому вантаж повинен бути ретельно оглянутий при отриманні.

Якщо при огляді вантажу були виявлені дефекти або невідповідності, необхідно оформити відмову від вантажу із зазначенням причини відмови.

Ми залишаємо за собою право не розглядати звернення та претензії, у випадках, коли дефекти, пошкодження і не відповідності, що не відносяться до гарантійних, виявлені після того, як вантаж був забраний у кур’єра або з відділення транспортної компанії.

 

Увага!!! Якщо запчастина була встановлена на техніку, заміна  можлива в разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виробника. Це можливо тільки після дослідження запчастини заводом-виробника.

Якщо були виявлені дефекти при первинному огляді (в разі виявлення дефекту з вини заводу-виробника проводиться експертиза товару). Споживач повинен звернутися із заявою на повернення  за вказаними телефонами на сторінці «Контакти». В окремих випадках проводиться експертиза товару*

*Запчастини та техніку на експертизу надає і оплачує клієнт.

Претензії не приймаються в наступних випадках:

Якщо запчастина обрана самостійно клієнтом, але не відповідає стандартній комплектації, встановленої заводом-виробником, а також якщо експлуатація  проводилася з порушенням рекомендацій заводу-виробника;
Якщо запчастини пошкоджені через вплив ваших працівників, несправності технічного стану транспортного засобу;
Якщо запчастини невірно зберігалися або термін їх зберігання перевищив 2 роки.

Якщо у Вас виникли будь-які питання з надання гарантії, ви можете проконсультуватися з нашим менеджером будь-яким зручним для Вас способом на сторінці «Контакти».

Меню