«Враховуючи існуючий профіцит і високу конкуренцію, готові змінити партнерів у поточному сезоні 38,3% опитаних, віддають перевагу роботі з перевіреними контрагентами 61,7%», — додають експерти видання.
Крім того, переважна більшість учасників опитування, а саме 64,6% вважають, що ставки фрахту на перевезення пізніх культур впадуть, ще 25,3% впевнені, що тарифи будуть на рівні минулого року.
При цьому 83,7% відповіли, що ставки під час збирання ранніх культур їх не задовольнили.
Експерти також пояснили причини таких очікувань учасників ринку.
«По-перше, протягом червня-серпня 2020 року ціни на дизпаливо виросли в середньому на 5,6%, в той же час нафта основних сортів на міжнародних біржових майданчиках зросла на 21,7-22,4%», — додали експерти, відмітивши, що вартість пального займає 33-35% в операційних витратах перевізників.
По-друге, зниження валових зборів основних культур, затримка у збиранні ранніх зернових, яка спостерігається в поточному сезоні, а також стримування виробниками продажів згладили ріст попиту на послуги автомобілів зерновозів у червні-липні.